relaks dla dwojga hotel Afrodyta Radziejowice

Relaks dla dwojga w Hotelu Afrodyta – pomysł na romantyczny weekend blisko Warszawy

Czas tylko we dwoje, taki stuprocentowy relaks dla dwojga, bez dzieci, pracy, rozmów służbowych to dla nas „towar” dość deficytowy. Pewnie tak jak większość z Was, żyjemy w szybkim tempie, a dni mijają jak szalone. I nie mogę powiedzieć – ja to lubię! Monotonia mnie męczy, uwielbiam, jak dużo się dzieje, jak jest ciekawie – wtedy czuję, że żyję. Ale w tym wszystkim jeszcze trzeba znaleźć czas dla siebie i dla drugiej połówki – to bardzo ważne! Razem z Krzyśkiem znaleźliśmy na to metodę, którą bardzo Wam wszystkim polecamy – raz na jakiś czas odłożyć pracę i obowiązki na bok, dzieci zostawić pod dobrą opieką a samemu wyjechać gdzieś we dwoje. My robimy tak regularnie i myślę, że to jedna z tajemnic naszego udanego związku, który trwa już prawie 15 lat! Nawet mnie samej ciężko w to uwierzyć!😊 Tym razem wybraliśmy się do Hotelu Afrodyta Business & SPA , by skorzystać z pakietu Relaks dla dwojga , który jest dedykowany parom. Jeśli jesteście ciekawi, jak wygląda taki weekend w SPA dla dwojga, czytajcie dalej.

relaks dla dwojga owoce szampan

relaks dla dwojga hotel Afrodyta

Relaks dla dwojga – jak wygląda romantyczny weekend w Hotelu Afrodyta w Radziejowicach?

Zacznę od tego, dlaczego wybraliśmy Hotel Afrodyta na nasz wypad we dwoje. Przede wszystkim dlatego, że w hotelu jest bardzo czysto i hotel ten jest położony blisko Warszawy – w Radziejowicach, gdzie z naszego domu pod Warszawą dojechaliśmy w nieco ponad godzinę. Oczywiście jesteśmy przyzwyczajeni do tego, że jeździmy do hoteli w całej Polsce i nie mamy z tym żadnego problemu, ale czasem po prostu nie mamy ochoty spędzać kilku godzin w samochodzie, a wolimy czas przeznaczony na podróż spożytkować na miejscu. Dlatego na romantyczne wypady zwykle wybieramy miejsca niezbyt oddalone od naszego miejsca zamieszkania.

relaks dla dwojga wanna

Jaki pokój najlepiej wybrać w Hotelu Afrodyta?

Jeśli będziecie rezerwować pokój w hotelu Afrodyta od razu pytajcie o dostępność pokoi tematycznych – każdy z nich ma swoją nazwę, jest urządzony w innym stylu, niektóre pokoje mają jacuzzi . W zeszłym roku byliśmy w Hotelu Afrodyta w Pokoju Chabrowym, teraz wybraliśmy Apartament Waniliowy, który składał się z pokoju dziennego z balkonem, przestronnej sypialni i łazienki ze stylową wanną. Apartament Waniliowy ma jasne i przestronne wnętrza, jest urządzony w eleganckim stylu, przebywanie w nim było bardzo relaksujące.

relaks dla dwojga hotel pokój

relaks dla dwojga hotel Afrodyta

relaks dla dwojga w SPA

weekend dla dwojga pokój hotel Afrodyta

weekend we dwoje taras hotel Afrodyta

Relaks dla dwojga – co w ramach tego pakietu?

Relaks dla dwojga to pakiet SPA przeznaczony dla par. Hotel Afrodyta ma wiele różnych pakietów tematycznych od weekendów rodzinnych, poprzez „Weekend w szlafroku” czy przeznaczone dla kobiet „Przyjaciółki w SPA”, po pakiety dedykowane parom, m.in. „Romantyczny Weekend” czy właśnie Relaks dla dwojga. Każdy z pakietów zawiera nieco inne świadczenia, z których skorzystacie na miejscu. W ramach pakietu Relaks dla dwojga mieliśmy zapewnione śniadanie ze świeżo wyciskanymi sokami metodą coldpress i obiadokolację z lampką wina, nielimitowany dostęp do strefy relaksu i Aqua SPA oraz masaż całego ciała „Równowaga czterech żywiołów” w gabinecie dla par oraz relaksacyjny seans w grocie solnej.

weekend w spa we dwoje restauracja

Masaż w gabinecie dla par to świetne przeżycie!

Przyznam, że mój mąż nie ma ze mną lekko – ciągle wymyślam nam nowe atrakcje, w których on też siłą rzeczy też bierze udział 😊 Ale chyba się przyzwyczaił i ostatecznie nawet to lubi! Podczas naszego pobytu w Hotelu Afrodyta miał być to masaż gorącą świecą w gabinecie dla par. W Hotelu Afrodyta są dwa gabinety dla par, w których odbywają się masaże wykonywane jednocześnie przez dwóch terapeutów – w tym konkretnym przypadku przez dwie terapeutki – Panie Małgosie, które, jak się dowiedziałam, pracują w hotelu od wielu lat. Masaż odbywa się w gabinecie z przyciemnionymi światłami, zabiegowi towarzyszy dyskretna, relaksująca muzyka. Obie Panie wykonują masaż synchronicznie. Wosk z gorącej świecy ma właściwości odżywcze i nawilżające, rozgrzewa ciało i relaksuje. Bardzo przyjemne przeżycie dla dwojga – jeśli będziecie ze swoją druga połówką w SPA, namówcie koniecznie jego/ją na taki wspólny masaż – oboje będziecie po nim wspaniale zrelaksowani. Po masażu czekał na nas seans w grocie solnej, która ma właściwości prozdrowotne i relaksujące.

relaks dla dwojga gabinet dla par
Tak w Hotelu Afrodyta wygląda gabinet dla par

Romantyczna kolacja i śniadanie w ogrodzie? Jestem na tak!

Kuchnia w Hotelu Afrodyta zasługuje na osobny akapit, bo jest to ważny aspekt tego miejsca i mocna strona hotelu. A my uwielbiamy miejsca, w których jest dobra kuchnia, bo niezmiennie utrzymujemy, że to jeden z najważniejszych elementów dobrego wypoczynku. W ramach pakietu Relaks dla dwojga korzystaliśmy ze śniadania w formie bufetu – wybór był duży, wszystko było smakowicie przyrządzone. Do śniadania można sobie samodzielnie wycisnąć soki owocowe i warzywne w wyciskarce wolnoobrotowej. Po śniadaniu zabraliśmy kawę i słodkości do ogrodu z hamakami i leżakami, gdzie w otoczeniu kwitnących różaneczników delektowaliśmy się słonecznym porankiem i śpiewem ptaków.

relaks dla dwojga śniadanie w ogrodzie

weekend we dwoje śniadanie
Dobre śniadanie na dobry początek dnia 🙂

Z kolei obiadokolacja składała się z czterech dań: na przystawkę pieczona polędwica wołowa z rukolą i marynowaną dynią, zupa tajska, do wyboru dwa drugie dania: łosoś z grilla z cukinią, gnochci i z suszonymi pomidorami (ja) i poliki wołowe duszone w winie (Krzysiek),a na deser tarta z jabłkiem. Ta tarta to była poezja smaku – do tej pory śni mi się po nocach, serio. Przed wyjazdem skosztowaliśmy również nowości kulinarnej w Afrodycie – krewetek, które samodzielnie trzeba było podsmażyć na kamiennym grillu rozgrzanym do 400 stopni – podanym na stół. Do tego podane były różne sosy i sałata. Bardzo kreatywny sposób podania krewetek – na plus! Kelner informował nas również, że w ten sposób podają też ryby oraz steka.

relaks dla dwojga przystawka
Polędwica wołowa
Weekend dla dwojga restauracja
Łosoś z grilla
relaks dla dwojga restauracja hotel afrodyta
Poliki wołowe
Weekend we dwoje hotel Afrodyta
Tarta z jabłkiem
relaks dla dwojga krewetki
Krewetki na grillu

Wodnych atrakcji nigdy mało

W ramach wszystkich pakietów w Hotelu Afrodyta można do woli korzystać ze strefy wodnej hotelowym SPA. W porównaniu do naszego pobytu w zeszłym roku, sporo się tu zmieniło – stworzono nową strefę relaksu z fotelem masującym oraz strefę wypoczynku przy jacuzzi wewnętrznym. Strefa saun, jacuzzi przeszła generalny remont i obecnie wygląda nowocześnie ale i wyciszająco. Moim ulubionym miejscem w Afrodycie jest zewnętrzne jacuzzi w ogrodzie, bardzo przyjemny jest również basen z przeszkleniami i widokiem na otaczającą hotel zieleń.

relaks dla dwojga basen hotel afrodyta

weekend romantyczny hotel afrodyta
Strefa relaksu z fotelem masującym

relaks dla dwojga strefa relaksu hotel afrodyta

Relaks dla dwojga na hamakach w ogrodzie

Hotel Afrodyta chyba już słynie z kolorowych hamaków, które są w całym ogrodzie 😊 Biorąc pod uwagę, że tutejszy ogród jest bardzo zadbany, relaks na hamaku z widokiem na błękitne niebo i wysokie świerki, to strzał w dziesiątkę dla tych, którzy mają chwilowo dość szybkiego tempa. Panie z recepcji opowiadały nam, że coraz częściej goście korzystają z hamaków wieczorami, oglądając gwiazdy. Wiosną ogród dodatkowo zdobią pięknie kwitnące różaneczniki.

relaks dla dwojga ogród

relaks dla dwojga hotel afrodyta

relaks dla dwojga ogród hamaki

relaks dla dwojga ogród hotel Afrodyta

romantyczny weekend wino

Nasz romantyczny weekend w SPA w Hotelu Afrodyta Business & SPA w Radziejowicach pod Warszawą zaliczamy do bardzo udanych. Odpoczęliśmy od obowiązków domowych, pracy i dzieci. Zrelaksowaliśmy się, skosztowaliśmy znakomitej kuchni, pobyliśmy ze sobą. Taki czas poświęcony tylko sobie wzajemnie jest bardzo ważny nie tylko dla związku, ale też dla całej rodziny. Wychodzimy z założenia, że jeśli rodzice są szczęśliwi w związku, to i dzieci będą szczęśliwe. Dlatego namawiam Was, by raz na jakiś czas odłożyć wszystko na bok, dzieci bez żadnych wyrzutów sumienia oddać w dobrą opiekę i wyjechać gdzieś razem. Przepisu na udany związek nie ma, my też go nie znamy. Ale po tylu latach wiemy na pewno, że o miłość po prostu trzeba dbać.

Informacje praktyczne:
Hotel Afrodyta Business & SPA:
Ul. Letniskowa 4a, Tartak Brzózki
96-325 Radziejowice, 35 km od Warszawy

Koniecznie przeczytajcie też naszą poprzednią relację z pobytu w Hotelu Afrodyta w Radziejowicach

weekend we dwoje hotel afrodyta

Życzymy Wam pięknego weekendu!