relaks dla dwojga hotel Afrodyta Radziejowice

Relaks dla dwojga w Hotelu Afrodyta – pomysł na romantyczny weekend blisko Warszawy

Czas tylko we dwoje, taki stuprocentowy relaks dla dwojga, bez dzieci, pracy, rozmów służbowych to dla nas „towar” dość deficytowy. Pewnie tak jak większość z Was, żyjemy w szybkim tempie, a dni mijają jak szalone. I nie mogę powiedzieć – ja to lubię! Monotonia mnie męczy, uwielbiam, jak dużo się dzieje, jak jest ciekawie – wtedy czuję, że żyję. Ale w tym wszystkim jeszcze trzeba znaleźć czas dla siebie i dla drugiej połówki – to bardzo ważne! Razem z Krzyśkiem znaleźliśmy na to metodę, którą bardzo Wam wszystkim polecamy – raz na jakiś czas odłożyć pracę i obowiązki na bok, dzieci zostawić pod dobrą opieką a samemu wyjechać gdzieś we dwoje. My robimy tak regularnie i myślę, że to jedna z tajemnic naszego udanego związku, który trwa już prawie 15 lat! Nawet mnie samej ciężko w to uwierzyć!😊 Tym razem wybraliśmy się do Hotelu Afrodyta Business & SPA , by skorzystać z pakietu Relaks dla dwojga , który jest dedykowany parom. Jeśli jesteście ciekawi, jak wygląda taki weekend w SPA dla dwojga, czytajcie dalej.

relaks dla dwojga owoce szampan

relaks dla dwojga hotel Afrodyta

Relaks dla dwojga – jak wygląda romantyczny weekend w Hotelu Afrodyta w Radziejowicach?

Zacznę od tego, dlaczego wybraliśmy Hotel Afrodyta na nasz wypad we dwoje. Przede wszystkim dlatego, że w hotelu jest bardzo czysto i hotel ten jest położony blisko Warszawy – w Radziejowicach, gdzie z naszego domu pod Warszawą dojechaliśmy w nieco ponad godzinę. Oczywiście jesteśmy przyzwyczajeni do tego, że jeździmy do hoteli w całej Polsce i nie mamy z tym żadnego problemu, ale czasem po prostu nie mamy ochoty spędzać kilku godzin w samochodzie, a wolimy czas przeznaczony na podróż spożytkować na miejscu. Dlatego na romantyczne wypady zwykle wybieramy miejsca niezbyt oddalone od naszego miejsca zamieszkania.

relaks dla dwojga wanna

Jaki pokój najlepiej wybrać w Hotelu Afrodyta?

Jeśli będziecie rezerwować pokój w hotelu Afrodyta od razu pytajcie o dostępność pokoi tematycznych – każdy z nich ma swoją nazwę, jest urządzony w innym stylu, niektóre pokoje mają jacuzzi . W zeszłym roku byliśmy w Hotelu Afrodyta w Pokoju Chabrowym, teraz wybraliśmy Apartament Waniliowy, który składał się z pokoju dziennego z balkonem, przestronnej sypialni i łazienki ze stylową wanną. Apartament Waniliowy ma jasne i przestronne wnętrza, jest urządzony w eleganckim stylu, przebywanie w nim było bardzo relaksujące.

relaks dla dwojga hotel pokój

relaks dla dwojga hotel Afrodyta

relaks dla dwojga w SPA

weekend dla dwojga pokój hotel Afrodyta

weekend we dwoje taras hotel Afrodyta

Relaks dla dwojga – co w ramach tego pakietu?

Relaks dla dwojga to pakiet SPA przeznaczony dla par. Hotel Afrodyta ma wiele różnych pakietów tematycznych od weekendów rodzinnych, poprzez „Weekend w szlafroku” czy przeznaczone dla kobiet „Przyjaciółki w SPA”, po pakiety dedykowane parom, m.in. „Romantyczny Weekend” czy właśnie Relaks dla dwojga. Każdy z pakietów zawiera nieco inne świadczenia, z których skorzystacie na miejscu. W ramach pakietu Relaks dla dwojga mieliśmy zapewnione śniadanie ze świeżo wyciskanymi sokami metodą coldpress i obiadokolację z lampką wina, nielimitowany dostęp do strefy relaksu i Aqua SPA oraz masaż całego ciała „Równowaga czterech żywiołów” w gabinecie dla par oraz relaksacyjny seans w grocie solnej.

weekend w spa we dwoje restauracja

Masaż w gabinecie dla par to świetne przeżycie!

Przyznam, że mój mąż nie ma ze mną lekko – ciągle wymyślam nam nowe atrakcje, w których on też siłą rzeczy też bierze udział 😊 Ale chyba się przyzwyczaił i ostatecznie nawet to lubi! Podczas naszego pobytu w Hotelu Afrodyta miał być to masaż gorącą świecą w gabinecie dla par. W Hotelu Afrodyta są dwa gabinety dla par, w których odbywają się masaże wykonywane jednocześnie przez dwóch terapeutów – w tym konkretnym przypadku przez dwie terapeutki – Panie Małgosie, które, jak się dowiedziałam, pracują w hotelu od wielu lat. Masaż odbywa się w gabinecie z przyciemnionymi światłami, zabiegowi towarzyszy dyskretna, relaksująca muzyka. Obie Panie wykonują masaż synchronicznie. Wosk z gorącej świecy ma właściwości odżywcze i nawilżające, rozgrzewa ciało i relaksuje. Bardzo przyjemne przeżycie dla dwojga – jeśli będziecie ze swoją druga połówką w SPA, namówcie koniecznie jego/ją na taki wspólny masaż – oboje będziecie po nim wspaniale zrelaksowani. Po masażu czekał na nas seans w grocie solnej, która ma właściwości prozdrowotne i relaksujące.

relaks dla dwojga gabinet dla par
Tak w Hotelu Afrodyta wygląda gabinet dla par

Romantyczna kolacja i śniadanie w ogrodzie? Jestem na tak!

Kuchnia w Hotelu Afrodyta zasługuje na osobny akapit, bo jest to ważny aspekt tego miejsca i mocna strona hotelu. A my uwielbiamy miejsca, w których jest dobra kuchnia, bo niezmiennie utrzymujemy, że to jeden z najważniejszych elementów dobrego wypoczynku. W ramach pakietu Relaks dla dwojga korzystaliśmy ze śniadania w formie bufetu – wybór był duży, wszystko było smakowicie przyrządzone. Do śniadania można sobie samodzielnie wycisnąć soki owocowe i warzywne w wyciskarce wolnoobrotowej. Po śniadaniu zabraliśmy kawę i słodkości do ogrodu z hamakami i leżakami, gdzie w otoczeniu kwitnących różaneczników delektowaliśmy się słonecznym porankiem i śpiewem ptaków.

relaks dla dwojga śniadanie w ogrodzie

weekend we dwoje śniadanie
Dobre śniadanie na dobry początek dnia 🙂

Z kolei obiadokolacja składała się z czterech dań: na przystawkę pieczona polędwica wołowa z rukolą i marynowaną dynią, zupa tajska, do wyboru dwa drugie dania: łosoś z grilla z cukinią, gnochci i z suszonymi pomidorami (ja) i poliki wołowe duszone w winie (Krzysiek),a na deser tarta z jabłkiem. Ta tarta to była poezja smaku – do tej pory śni mi się po nocach, serio. Przed wyjazdem skosztowaliśmy również nowości kulinarnej w Afrodycie – krewetek, które samodzielnie trzeba było podsmażyć na kamiennym grillu rozgrzanym do 400 stopni – podanym na stół. Do tego podane były różne sosy i sałata. Bardzo kreatywny sposób podania krewetek – na plus! Kelner informował nas również, że w ten sposób podają też ryby oraz steka.

relaks dla dwojga przystawka
Polędwica wołowa
Weekend dla dwojga restauracja
Łosoś z grilla
relaks dla dwojga restauracja hotel afrodyta
Poliki wołowe
Weekend we dwoje hotel Afrodyta
Tarta z jabłkiem
relaks dla dwojga krewetki
Krewetki na grillu

Wodnych atrakcji nigdy mało

W ramach wszystkich pakietów w Hotelu Afrodyta można do woli korzystać ze strefy wodnej hotelowym SPA. W porównaniu do naszego pobytu w zeszłym roku, sporo się tu zmieniło – stworzono nową strefę relaksu z fotelem masującym oraz strefę wypoczynku przy jacuzzi wewnętrznym. Strefa saun, jacuzzi przeszła generalny remont i obecnie wygląda nowocześnie ale i wyciszająco. Moim ulubionym miejscem w Afrodycie jest zewnętrzne jacuzzi w ogrodzie, bardzo przyjemny jest również basen z przeszkleniami i widokiem na otaczającą hotel zieleń.

Tutaj znajdziesz wpis o najpiękniejszych hotel SPA w Polsce

relaks dla dwojga basen hotel afrodyta

weekend romantyczny hotel afrodyta
Strefa relaksu z fotelem masującym

relaks dla dwojga strefa relaksu hotel afrodyta

Relaks dla dwojga na hamakach w ogrodzie

Hotel Afrodyta chyba już słynie z kolorowych hamaków, które są w całym ogrodzie 😊 Biorąc pod uwagę, że tutejszy ogród jest bardzo zadbany, relaks na hamaku z widokiem na błękitne niebo i wysokie świerki, to strzał w dziesiątkę dla tych, którzy mają chwilowo dość szybkiego tempa. Panie z recepcji opowiadały nam, że coraz częściej goście korzystają z hamaków wieczorami, oglądając gwiazdy. Wiosną ogród dodatkowo zdobią pięknie kwitnące różaneczniki.

Zobacz także wpis o hotelach na romantyczny weekend

relaks dla dwojga ogród

relaks dla dwojga hotel afrodyta

relaks dla dwojga ogród hamaki

relaks dla dwojga ogród hotel Afrodyta

romantyczny weekend wino

Nasz romantyczny weekend w SPA w Hotelu Afrodyta Business & SPA w Radziejowicach pod Warszawą zaliczamy do bardzo udanych. Odpoczęliśmy od obowiązków domowych, pracy i dzieci. Zrelaksowaliśmy się, skosztowaliśmy znakomitej kuchni, pobyliśmy ze sobą. Taki czas poświęcony tylko sobie wzajemnie jest bardzo ważny nie tylko dla związku, ale też dla całej rodziny. Wychodzimy z założenia, że jeśli rodzice są szczęśliwi w związku, to i dzieci będą szczęśliwe. Dlatego namawiam Was, by raz na jakiś czas odłożyć wszystko na bok, dzieci bez żadnych wyrzutów sumienia oddać w dobrą opiekę i wyjechać gdzieś razem. Przepisu na udany związek nie ma, my też go nie znamy. Ale po tylu latach wiemy na pewno, że o miłość po prostu trzeba dbać.

Współpraca płatna z Hotel Afrodyta Business & SPA

Informacje praktyczne:
Hotel Afrodyta Business & SPA:
Ul. Letniskowa 4a, Tartak Brzózki
96-325 Radziejowice, 35 km od Warszawy

Koniecznie przeczytajcie też naszą poprzednią relację z pobytu w Hotelu Afrodyta w Radziejowicach